Skip to content
Menu
Szkolenia menedżerskie – zdobywaj szczyty swoich możliwości
  • Blog
  • Dane teleadresowe
  • Galeria
  • Moje szkolenia
  • Symulacje biznesowe planszowe
  • Symulacje integracyjne
  • Szkolenia dla biznesu i gry symulacyjne – AMalinowska
  • Wiedza z zarządzania
Szkolenia menedżerskie – zdobywaj szczyty swoich możliwości
Opublikowano 21 listopada 2016
<!–more–>Najróżniejsze terenowe gry dla pracowników cieszą się coraz większą popularnością wśród większych i mniejszych firm. Właściciele tych firm dostrzegają bowiem spore zalety, które odnieść można po zorganizowaniu czegoś takiego. Dobrze przeprowadzona gra znacząco może poprawić relacje pomiędzy pracownikami, a jednocześnie rozszerzyć umiejętności i kompetencje tak bardzo przydatne na wielu stanowiskach.
<br>
Niedawno temu z ogromnym rozmachem zorganizowano przez znaną firmę farmaceutyczną gra szkoleniowa dla pracowników, jaką wielu uważa za największe wydarzenie tego typu. Brali w niej bowiem udział w zasadzie wszyscy zatrudnieni, co w sumie dało 450 osób. Dodatkowo wszystkim się opiekowało 35 trenerów, którzy byli odpowiedzialni za zajęcia z zespołami graczy.
<br>
Pewną część z tego zespołu trenerów stanowiła ekipa z firmy szkoleniowej, dużą część kadra zatrudniona w firmie farmaceutycznej. Zostali oni zaproszeni nieco wcześniej do hotelu, w którym miało się to wszystko odbyć, i tam odbyli niezbędne szkolenie. Dzięki temu bez żadnych problemów dali sobie radę ze swoimi zadaniami.
<br>
Pierwszoplanowym trenerem był Prezes koncernu, który w prywatnym życiu interesuje się alpinistyką. Wykorzystał on swoją pasję do tego, żeby w oparciu o wyprawę w góry dać pozostałym słuchaczom sporo interesującej wiedzy w zakresie kierowania zespołem, rozwiązywania sporów i motywowania. Było to nawiązanie do zagadnień zespołowej pracy, tak przydatnej w praktycznie każdej firmie.
<br>
W czasie organizowanej gry wszystkich uczestników podzielono na 25 grup, które przez określony okres czasu realizowały zaplanowane cele. Główny element wspomnianej gry stanowiły tak zwane społeczne eksperymenty, to znaczy nietypowe, wymagające potraktowania w nieszablonowy sposób zadania, w których uczestniczący powinni się wykazać kreatywnością, komunikacją i zaufaniem.
<br>
Eksperymenty były kończone dostarczeniem grupie tak zwanych kart, z którymi ta powinna się zaznajomić. Przy analizie wspomnianych kart tak naprawdę pracownicy analizowali własne zachowania nawiązaniu do pięciu podstawowych kompetencji, co dało im możliwość odniesienia się do pracy, którą wykonują na co dzień.

Archiwa

  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • luty 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • sierpień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • luty 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • sierpień 2017
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • kwiecień 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • październik 2016
  • wrzesień 2016
  • lipiec 2016
listopad 2016
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« paź   gru »
©2023 Szkolenia menedżerskie – zdobywaj szczyty swoich możliwości | Powered by SuperbThemes & WordPress