Potwierdzamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Doświadczalne zalecamy nizej wymienione tezy do superwizji końcowej:
zabawa komunikacyjna : „Wykrywanie i lokalizacja przestrzenna śladów – systemy optoelektroniczne w pracy kryminalistycznej” oraz „ Prawne i filozoficzne aspekty eutanazji w Polsce i na świecie oraz jej medialny obraz”
zabawa komunikacyjna – „Afrodyta/Wenus jako przykład przedstawienia wizerunku kobiety w literaturze i sztuce antycznej” i „Zarządzanie projektem kulturalnym na szczeblu samorządu terytorialnego w świetle prawodawstwa polskiego oraz Unii Europejskiej”
gra menedżerska – „Wiatry lokalne na Ziemi” oraz Symulacje oraz „Śląski regionalizm w przekazie medialnym”
symulacja decyzyjna : „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej” i „Przestępczość komputerowa w Polsce”
gra komunikacyjna : „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze” oraz „Metody prowadzenia śledztwa przez detektywów w powieści kryminalnej”
symulacja komunikacyjna : „Feministyczny obraz sztucznej kobiety w powieści Alisy Muri „Lalka”” oraz „Prasa kobieca w okresie przemian politycznych w latach 1982-2000. Analiza porównawcza”
zabawa zespołowa : „Rada Państw Morza Bałtyckiego” i „Czałga i disco polo. Fascynacja i wstyd”
gra edukacyjna – „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.” i „Fraszka z dziejów gatunku w literaturze polskiej”
symulacja edukacyjna : „O funkcji pracy radiowej” oraz „Obraz Ameryki w kinie europejskim i amerykańskim”