Potwierdzamy iż na studiach Organizacja Szkoleń i Gry Integracyjne dopuszczamy tu przedstawione tezy do superwizji końcowej:
symulacja słownikowa : „Społeczeństwo internetowe poprzez blog” i „Prawa człowieka w Unii Europejskiej”
gra zespołowa : „Niekonwencjonalne hotele Świata” oraz „Uzależnienia wśród młodzieży szkolnej przyczyny i impliezcje społeczne”
zabawa menedżerska : „Moc perswazyjna napisów ostrzegawczych na przykadzie napisów ostrzegawczych na opakowaniach papierosów” i Symulacje Menedżerskie i „Piękno tatru i folkloru góralskiego w literaturze Młodej Polski (na studium przypadku pierwszych utworów Kazimierza Przerwy-Tetmajera i Jana Kasprowicza)”
symulacja biznesowa : „Spojrzenie Europejek na Afrykę” oraz „Konteksty i teksty małych form Maupassanta”
gra kreatywna – „Temperatura powietrza w Łebie w aspekcie rekreacji (1966-1998)” oraz „Posępne malowidło – wizja człowieka w Marii Antoniego Malczewskiego”
gra decyzyjna – „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne” i „Symbolika liturgiczna greckokatolicka w interpretacji Jana Złotoustego”
symulacja kreatywna – „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu” oraz „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
zabawa zespołowa : „Drzewo z korzeniami. Wybrane zagadnienia z życia społeczno-kulturowego współczesnej mniejszości niemieckiej w Polsce” oraz „Edukacja wielokulturowa w przedszkolu. Przykład Przedszkola nr 5 Mali Przyrodnicy w Gnieźnie”
gra komunikacyjna : „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera” oraz „Kulturowe oraz komunikacyjne czynniki w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Podstawowe problemy”