Zawiadamiamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Umiejętnościowe polecamy nizej wymienione tematy do superwizji końcowej:
symulacja biznesowa : „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard” i „Kara śmierci – między historią a etyką”
gra edukacyjna : „Wpływ kampanii reklamowej na popularność produktu na przykladzie kampanii Heyah” oraz „Cybarprzestrzeń jako zjawisko kulturowe”
symulacja decyzyjna : „Rozpad Jugosławii i udział wspólnoty międzynarodowej w konfliktach pod koniec XX wieku (od 1991 – współczesności)” oraz Symulacje Biznesowe i „Bunt przedmieść Paryża z listopada 2005 roku w zwierciadle prasy francuskiej na tle porównawczym”
gra słownikowa : „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym” i „Turcy w Niemczech – od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
gra menedżerska – „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego” oraz „Polska okresu PRL-u widziana oczami dziecka na przykładzie komiksu „Marzi. Dzieci i ryby głosu nie mają” Marzeny Sowy”
symulacja kreatywna – „Polska, kraj bez twarzy? Rola brandingu narodowego w budowaniu wizerunku i reputacji Polski” oraz „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej”
zabawa komunikacyjna : „Mit projektu Riese” i „Hoplita grecki”
zabawa komunikacyjna : „Twórczość Fiodora Michałowicza Dostojewskiego w lustrze polskiej krytyki literackiej (Problematyka i poetyka postaci „Idiata”)” i „Spotkanie z Innym – filozofia dialegu Ryszarda Kapucińskiego”
zabawa decyzyjna : „Sposób kreowania postaci ojca w twórczości Danila Kiša” i „Tyranie w Grecji”