Potwierdzamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Gry Eksperymentalne rekomendujemy tu przedstawione opracowania do superwizji końcowej:
zabawa decyzyjna : „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe” oraz „Obrzędy, zwyczaje i rytuały w prawosławiu i katolicyzmie na modelu Polski i Macedonii”
zabawa strategiczna : „Postać dziewiętnastowiecznego flâneura (miejskiego obserwatora) w ujęciu Waltera Benjamina” i „Konsekwencje społeczno-prawne towarzyszące akcesji Polski do Unii Europejskiej”
zabawa słownikowa – „Atrakcyjność turystyczna Puszczy Knyszyńskiej” oraz Gry Negocjacyjne oraz „Kampania wyborcza w mediach lokalnych na studium przypadku wyborów prezydenckich w Gnieźnie w 2010 r.”
zabawa menedżerska – „Fenomen plotki w ponowoczesności” oraz „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego”
gra zespołowa : „Homo znaczy człowiek. Wybrane aspekty życia mężczyzn będących w związkach” i „Idea świętości prawosławia i katolicyzmu na podstawie Matki Bożej pierwszych żywotów świętych kobiet”
gra kreatywna – „Obraz kobiety w prasie katolickiej na modelu miesięcznika „W drodze” w latach 2006-2009” oraz „Komunikacje w związku partnerskim”
zabawa zespołowa – „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU” oraz „Kultura narodu i mniejszości narodowych Republiki Macedonii”
gra lingwistyczna – „Tadeusz Kantor indywidualność osobowa i twórcza” oraz „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
zabawa lingwistyczna – „Problemy z przystosowaniem do życia w społeczeństwie informacyjnym. Aspekty socjologiczne i kulturowe” oraz „Obraz społeczeństwa polskiego na podstawie „Dzienników” Witolda Gombrowicza”