W tym miejscu wymieniam swoje preferowane książki – to z tej listy korzystam gdy projektuję gry szkoleniowe:
– Patologia transformacji – Witold Kieżun
– Swiat 2040. Czy Zachód musi przegrać?- Andrzej Lubowski
– Rynkowy umysł-Michael Shermer
– Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż-Robert Kozak, Brian Tracy
– Getting things done, czyli sztuka bezstresowej efektywności-David Allen
– Kształtowanie liderów-John Adair
– Rozwiązywanie problemów w organizacji. Moderacje w praktyce-Gabriel Łasiński
– Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii-Philip Kotler, Milton Kotler
– Inteligencja strategiczna-John R. Wells
– Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy, narzędzia, aplikacje-Marta Juchnowicz
– Motywowanie- Brian tracy
– Jak odnieść sukces w negocjacjach-John Murphy, Richard Russill, Paul Steele
– Analiza fundamentalna-John C. Ritchie
– Anatomia biznesu. Motywacja-John Adair
– Sukces firmy-Iwona Majewska-Opiełka
– Zbiór gier rozwijających zdolności interpersonalne-Colleen A. Rickenbacher, Edward E. Scannell
– Życiologia, czyli o mądrym zarządzaniu czasem-Miłosz Brzeziński.