Potwierdzamy że na programie Metodyka Kształceniowa i Gry Szkoleniowe dopuszczamy następujące tezy do egzaminu:
zabawa językowa – „Wpływ historii Kazimierza Dolnego i jego zabytków na atrakcyjność turystyczną” i „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)”
gra komunikacyjna : „Ucieczka z kina „Wolność” wobec tradycji literatury europejskiej ” oraz „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego”
zabawa edukacyjna : „Oblicza przemocy we współczesnym thrillerze filmowym” i Symulacje W Coachingu oraz „Kataryzm”
zabawa zespołowa – „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego” i „Protest song w amerykańskiej muzyce rozrywkowej od lat sześdziesiątych do lat dziewiedziesiątych XX wieku”
symulacja zespołowa – „Bułgarskie i ukraińskie tradycje weselna studium porównawcze” oraz „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy”
gra biznesowa : „Inkwizycja jako instrument polityczny i społeczny działalności Kościoła Katolickiego w wiekach średnich” i „Turystyka myśliwska obcokrajowców na terenie Nadleśnictwa Rudnik”
symulacja komunikacyjna – „Wojna w mediach narzędziem walk gigantów” i „Globalne problemy Afryki. Medioznawcze badanie zjawiska.”
zabawa lingwistyczna : „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski” i „Młodzież przyszłością Europy. Program Unii Europejskiej Młodzież w Działaniu w kontekście integracji europejskiej”
symulacja decyzyjna : „Blog jako wspołczesna forma pamiętnikarstwa” i „Stan i perspektywy rozwoju turystyki i rekreacji Puław i okolic”