Zawiadamiamy że na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się następujące tezy do egzaminu:
gra językowa : „Poetyka kina socrealistycznego na przykładzie filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda” i „Ludobójstwo Ormian w Imperium Osmańskim. Współczesna problematyka na podstawie źródeł medialnych”
gra edukacyjna : „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera” i „Rodzina i małżeństwo w Islamie”
symulacja zespołowa : „Świetość kobiet w kulturze religijnej wschodu i zachodu ( na pierwszych przykładach)” oraz Grupowe Gry Menedżerskie oraz „Rozumienie pojęcia sprawiedliwość przez studentów”
gra strategiczna – „Recepcja kultury zachodniej w Japonii na studium przypadku literatury i sztuki” i „Optymalizacja filtracji spektralnej w kamerach i pirometrach podczerwieni”
gra biznesowa – „Między artyzmem a sukcesem. Problematyka historyczna w filmach Andrzeja Wajdy” i „Ewolucja polskich kolęd do początku oświecenia”
gra zespołowa : „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU” oraz „Zwyczaje i obrzędy na podstawie „Opisu obyczajów za panowania Augusta III” Jędrzeja Kitowicz i współcześnie”
zabawa menedżerska : „Narkomania w aspekcie społeczno-prawnym” i „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary””
zabawa słownikowa – „Kreacja świata w polskich tekstach hip-hopowych” i „Porównanie warunków pobytu kuracjuszy w Uzdrowisku Nałeczów i w Uzdrowisku Ciechocinek”
symulacja kreatywna : „System ubezpieczeń społecznych w Polsce i dostępnych krajach Unii Europejskiej” i „Życie u boku Adolfa Hiltera – protektorki, muzy i kochanki dyktatora XX wieku”