Potwierdzamy że na kursie Organizacja Szkoleń i Symulacje Integracyjne dopuszczamy poniższe opracowania do egzaminu:
zabawa słownikowa – „Kobieta we współczesnej reklamie prasowej: matka, żona, partnerka?” i „Świety Wojciech i święty Kliment Ochrydzki jako prekursorzy kultury w Polsce, Macedonii oraz innych obszarach”
zabawa zespołowa : „Rola folkloru w życiu człowieka i społeczeństwa na danych źródłowych z Rosji” oraz „Filmowym szlakiem po Lombardii”
gra edukacyjna – „Kobieta jako „siła niszczycielska” (na studium przypadku jednoaktówek Augusta Strindberga)” i Inżynierskie Symulacje oraz „Wielkopolanki na uniwersytetach, kształcenie kobiet na poziomie wyższym w XIX i XX wieku”
symulacja decyzyjna – „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji” oraz „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
zabawa językowa : „Booklikes.com – wirtualna wspólnota -kulturowa” i „Krytycy i artyści młodopolscy o sztuce. Na podstawie obserwowanych tekstów: Stanisława Brzozowskiego, Zenona Przesmyckiego, Stanisława Przybyszewskiego, Jerzego Żuławskiego”
gra słownikowa : „Dramat życia obozowego w pierwszych utworach literackich” i „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara”
zabawa edukacyjna – „Mit projektu Riese” i „Człowiek przed obliczem losu: etos trylogii Ananke Wiktora Hugo”
symulacja biznesowa : „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” oraz „Wokół sporów o nowy brutalizm w dramacie i teatrze”
gra strategiczna : „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” oraz „Pozytywiści wobec romantycznej tradycji”