SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. komunikacji niewerbalnej na podstawie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Tôkyô!; Michel Gondry
Enen; Feliks Falk, ;
Rekolekcje na temat mroku; Werner Herzog
Agent Coby Banks; Harald Zwart, Buddy – pies na gole; Bill Bannerman
Element zbrodni; Lars von Trier
Brazil; Terry Gilliam, Gorączka mleka; Juliusz Machulski
Urodzeni mordercy ; Oliver Stone, Moloch; Aleksander Sokurow
Co kryje prawda; Robert Zemeckis
Ognisty podmuch; Ron Howard, Gniew oceanu; Wolfgang Petersen
Smakosz; Victor Salva
Kiler-ów 2-óch; Juliusz Machulski
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do jednego z następujących utworów muzycznych:
Yes, Close To The Edge, Fading Colours, Black Horse
Aerosmith, Get A Grip, Led Zeppelin, The Songs Remains The Same, Troggs, The, Wild Thing
Kult, Posłuchaj, to do Ciebie, Mott The Hoople, Mott, Sting, …Nothing Like The Sun
Varius Manx, Tokyo
PROBLEM NR 3: – Problematyka intuicyjnego artykułowania nieintuicyjnych informacji. Opracować trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję łykania wybranej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:
183.0, Leki przeciwdepresyjne – trójpierścieniowe
137.1, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – inhibitory kalcyneuryny – cyklosporyna do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
14.2, Hormony trzuski – insuliny zwierzęce
166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne