Informujemy iż w ramach funduszu dofinansowań „Opolski Fundusz Pomocowy” do czwartego etapu zaakceptowano tu wymienione projekty:
zbudowanie cyfrowego serwisu, na którym świadczona będzie e-usługa wymiany walut dla spłacających kredyty w walutach obcych – szkolenia z kreatywności
stworzenie przyszlościowej aplikacji elektronicznej *Retoria*, umożliwiającej powszechne budowanie, edytowanie oraz generowanie własnych witryn zdalnych – szkolenia z asertywności
Warsztaty Dla Liderów – szkolenia z komunikacji
wypracowanie platformy oraz wdrożenie e-usługi w postaci systemowego i zdalnego dostępu do cyfrowych zasobów wiedzy e-szkolainfo – warsztaty z przywództwa
wypracowanie portalu strategiczno-taktycznych gier on-line na przeglądarkę internetową – warsztaty z komunikacji
stworzenie serwisu zdalnego wspierającego zarządzanie zasobami ludzkimi w zakresie modelów wynagrodzeń pracowniczych – szkolenia sprzedażowe
wypracowanie usługi E-Doładowania biletów komunikacji miejskiej na kartach zdigitalizowanych – szkolenia z przywództwa
wzrost importu w ZMM MAXPOL – szkolenia z konfliktów
wzmocnienie wydajności zaplecza IT celem zapewnienia sprawnej transmisji danych pomiędzy Estelligence a klientami – warsztaty z asertywności
kontrola największego progresywnego portalu aukcyjnego w Polsce – treningi z konfliktów
weryfikacja procesów biznesowych Handlopex SA i partnerów poprzez uruchomienie systemu informatycznego B2B – szkolenia z zarządzania czasem
BAROMETR KOMUNIKACJI Innowacja w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmach – warsztaty z przywództwa
Budowa elektronicznego serwisu e-floors do automatycznego przygotowania inwestycji budowlanych w branży parkieciarskiej – szkolenia z konfliktów
Centrum Promocji i Wsparcia Innowacyjności Organizacyjnej Przedsiębiorstw – stymulowanie relacji kooperacyjnych i współpracy pomiędzy firmami – warsztaty interpersonalne
Diagnostyczna aparatura ultradźwiękowa – nowe metody badania i obrazowania struktury tkankowej narządów człowieka – warsztaty biznesowe
E-budownictwo i e-architektura – nowe dziedziny e-biznesu powstałe poprzez uruchomienie innowacyjnych e-usług – szkolenia z zarządzania czasem
– warsztaty z obslugi klienta